1. HABERLER

KARPAZ GEZİSİ…

A+A-

Ali Yüksek

Artık yaz sıcaklarının kendini hissettirdiği bugünlerde biraz değişiklik yapıp Karpaz’a doğru uzanmaya karar verdik.
   22 Mayıs Pazar günü Girne Lemar’da buluşup dergimize bir göz attıktan sonra sabah kahvelerimizi Tatlısu-Zambak tesislerinde içmek üzere yola koyulduk…
   Zambak’ta demiratlarımıza park yeri bulmakta biraz zorlanmış olsak da nedenini çok geçmeden anlamıştık. O gün mevsimin ilk düğünlerinden biri yaşanıyordu Zambak’ta... Bu vesile ile her ne kadar tanımıyorsak da yeni evli çifte ömür boyu mutluluklar dileriz…

OASİS VE ÖZGÜR EŞEKLER

Zambak’taki kahve molasının ardından yola koyulup Dipkarpaz köyünün  kuzey sahilindeki antik Ay Filon manastırı yanındaki Oasis Restaurant’a vardık.. Avlusuna sadece motosiklerin alındığı otantik mekânda özenle hazırlanmış öğlen yemeği üzerine özgür eşekleri ziyaret etmek üzere Zafer Burnu milli parkına doğru demiratlarımızın marşına bastık…

“EMPATİ KURDUK!”

Milli park girişinde, özgür eşeklerin yola çıkmaması için koyulan bariyerler oldukça dikkatimizi çekmişti… Acaba bu bariyerler eşekleri özgür mü yapar yoksa özgürlüklerini kısıtlar mı diyerek kendimizi eşeklerin yerine koymak üzere bariyerlerin arkasına geçip bir süre şakalaşmayı eğlenceli bir mizansene çevirdik… Yoldan geçenlerin şaşkın bakışları ardından hazırlanıp birkaç eşek bulabileceğimiz burun kısmına doğru yola koyulduk... Yolda eskisi kadar eşekle karşılaşmamış olsak da buruna yakın bir Restaurant’ta akşam kahvelerimizi yudumlayıp geri dönüş hazırlıklarına başladık…

GÜNÜN SONU

Güzelyurtlu arkadaşları Girne’den evlerine uğurlarken akşam olmak üzereydi... Yine eğlenceli bir geziyi daha mutlu ve huzurlu bir şekilde geride bırakarak günü noktalamış olmanın hazzını bir kez daha yaşamış olduk.
Farklı gezi ve etkinliklerde buluşmak dileğiyle,
Kaskınız takılı, farınız ve yolunuz hep açık olsun…