1. HABERLER

  2. ARŞİV

  3. Medyada 'vergi' havası
Medyada vergi havası

Medyada 'vergi' havası

Maliye Bakanlığı tarafından açıklanan vergi listeleri ülkede aniden gündem oldu. Kim kaç para vergi ödemiş, kaç para kazandığını beyan etmiş… Yeni gündemimiz bu! Vergi gündemi bizim mahalle, yani medyaya da uğradı. Hangi gazete patronu ne kadar

A+A-

 

 

Maliye Bakanlığı tarafından açıklanan vergi listeleri ülkede aniden gündem oldu.

Kim kaç para vergi ödemiş, kaç para kazandığını beyan etmiş…

Yeni gündemimiz bu!

Vergi gündemi bizim mahalle, yani medyaya da uğradı.

Hangi gazete patronu ne kadar vergi ödemiş, hangi TV sahibi ne kadar kazanmış.

Listeleri şöyle bir taradım.

Bakın ne sonuçlar ortaya çıktı.

En çok “satılan” gazetenin Genel Yayın Yönetmeni Reşat Akar yıllık 111 bin TL kazandığını beyan etmiş, Maliye’ye 22 bin TL vergi ödemiş.

HAVADİS Gazetesi Genel Müdürü Başaran Düzgün 74 bin TL yıllık kazançla 10 bin TL vergi ödemiş.

Yine HAVADİS’ten Yazı İşleri Müdürü Hüseyin Ekmekçi 63 bin TL yıllık kazanç beyanı yapmış,  8 bin TL vergi vermiş.

Genç TV sahibi Ertan Birinci ise 60 bin TL kazanç beyan etmiş, yaklaşık 8 bin TL vergi vermiş Maliye kasasına…

Bu arada Birinci Medya Kurumu “zarar beyan edenler” listesinde de 44’üncü sırada yer aldı.

YENİDÜZEN Genel Müdürü Cenk Mutluyakalı da en fazla vergi verenlerde ilk bin’e yakın sıralarda yer aldı. Mutluyakalı da 43 bin 500 TL yıllık kazanç beyanı ile yaklaşık 4 bin TL vergi ödemiş.

STAR KIBRIS Medya Grubu sahibi Ali Özmen Safa ise 36 bin TL kazandığını beyan etmiş 2011 yılı için…  Ve Safa yaklaşık 2 bin TL vergi vermiş Maliye’ye…

Şöyle bir bakınca en fazla Reşat Akar kazanmış görünüyor.

Akar, hem TV sahiplerinden hem de diğer gazete direktörlerinden fazla kazanç beyanı ile çok daha fazla vergi ödemiş…

Haberdar’ın büyük ortağı Yahya Kurt 84 bin kazanç beyan etmiş, ödediği vergi miktarı 15 bin TL…

Diğer patronları aradım, bulamadım.

Bulan varsa haber versin.

 

 


 

 

Hani turizm iyiydi?

 

Maliye’nin açıladığı 2011 yılı vergi listelerinde bir diğer dikkat çeken nokta “zarar beyan edenler” listesi…

Bu listede ilginç şirketler var.

Örneğin bu yıl “turizm patladı, oteller dolu” gibi haberler çokça yayınlanmasına rağmen turistik tesislerin zarar beyan edenler listesinde ilk sıralarda yer aldığı görülüyor.

Bu nasıl iş dedirten bu tezatlık da bir yere not edilmeli.

Mesela en fazla zarar eden şirket KAYA ARTEMİS oteli…

En fazla zarar beyan eden turizm şirketlerden ilk 10’da şu şirketler dikkat çekiyor:  

Voyager Kıbrıs Limited, Ör Altın Ör Turizm Şti.Ltd., Paramaribo Turizm Limited, Oskar Ltd…         

 

 


 

 

BRT: Küçük TV!

 

Dün devlet televizyonu BRT’nin öğle haber bültenini izliyorum.

İlk haber Derviş Eroğlu…

Arkasından İrsen Küçük açıklaması…

Sonraki haber İrsen Küçük ziyareti ve açıklaması…

Bir sonraki yine İrsen Küçük…

Sonra yine…

Yine, yine…

Devamla Küçük’e destek açıklamaları, vs vs vs…

Özer Kanlı BRT’yi “Eroğlu TV” yapmıştı, biz de kızmıştık.

E şimdi Kanlı yok, BRT İrsen Küçük TV olmuş!..

Mantık aynı yani…

Ha Küçük, ha Eroğlu…

 

 

 

 

Bu haber toplam 831 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler