1. HABERLER

  2. ARŞİV

  3. DÜNYA O'NU KONUŞTU
DÜNYA ONU KONUŞTU

DÜNYA O'NU KONUŞTU

NADİR’İN ALDIĞI CEZA BÜYÜK YANKI UYANDIRDI Asil Nadir’in dün İngiltere ağır ceza mahkemesi Old Bailey tarafından verilen 10 yıllık hapişs cezası İngiltere ve dünya basınında geniş yankı uyandırdı. Gazetelerin internet sayfaları Nadir’

A+A-

 

 

NADİR’İN ALDIĞI CEZA BÜYÜK YANKI UYANDIRDI

 

Asil Nadir’in dün İngiltere ağır ceza mahkemesi Old Bailey tarafından verilen 10 yıllık hapişs cezası İngiltere ve dünya basınında geniş yankı uyandırdı. Gazetelerin internet sayfaları Nadir’in aldığı ceza süresini manşetlerine çekerken, haber İngiltere’de yayınlanan gazetelerin internet sitelerinde manşetten verildi. İşte başta İngiltere olmak dünya basınından Asil Nadir davasının başlıkları:

 

BBC:  Haberi “Asil Nadir Polly Pack hırsızlığından 10 sene hapse mahkum edildi” başlığıyla veren BBC, Nur Nadir’in “eşim suçsuzdur” açıklamasını ön plana çıkardı.

 

The Independent: “Eski Polly Peck işadamı Asil Nadir milyonları çalmaktan ötürü 10 yıl hapse mahkum edildi”.

 

The Guardian: BBC ile aynı manşeti kullanan gazete, Asil Nadir’in kendi şirketinden 29 milyon sterlin çalmaktan suçlu bulunduğunu yazdı.

 

Mirror: Gazete, kararı okuyan yargıcın sözleri olan “Ancak zengin bir adamdın ve saf açgözlülük yüzünden çaldın” sözlerini manşetine taşıdı.

 

The Telegraph: “Asil Nadir ‘büyük çapta hırsızlık’ nedeniyle 10 yıl hapse mahkum oldu” başlığını kullanan gazete, Nadir’in suçsuzu bulunur bulunmaz Ciddi Dolandırıcılık Ofisi ve İngiliz hükümetini dava etmeyi planladığını yazdı.

 

Mail Online: “5 milyon sterlin hukuki yardımı nasıl aldı? Suçlu ama Nadir 29 milyon sterlini çalma davası boyunca lüks içinde yaşadı”.

 

Financial Times: “Asil Nadir 10 yıl hapse mahkum edildi” başlığını kullanan gazete, yargıç Holroyde’ın kararı okurken sarf ettiği sözleri ön plana çıkardı.

 

Wall Street Journal: “İşadamı Asil Nadir 10 yıl hapis cezası aldı” başlığını atan gazete, Nadir’in beş yıl hapiste yattıktan sonra “şartlı tahliye” ile serbest kalacağını yazdı.

 

ITV News: “Eski kaçak işadamı Asil Nadir 10 yıl hapse mahkum edildi” başlığını kullanan ITV, Polly Peck International’ın 1990’da 550 milyon sterlin borçla battığını yazdı.

 

 

Financial Mirror: “‘Açgözlü’ Asil Nadir 10 yıl hapse mahkum oldu” başlığını atan gazete Polly Peck International’ın Thacher dönemi sırasında en parlak şirketler arasında yer aldığını yazdı.

 

The Washington Post: “Kıbrıslı Türk işadamı Asil Nadir batık şirketi nedeniyle 10 suçlamadan mahkum edildi” başlığını kullanan gazete, Nadir’in 1993’te yargılanmazdan hemen önce Kırbıs’ın kuzeyine kaçtığını yazdı

 

 The Sun: “İşadamı Asil Nadir hapse mahkum edildi” manşetini atan gazete, dava yargıcının kararı okurken sarf ettiği sözlerini öne çıkardı

 

London Evening Standard: “10 yıl hapse mahkum edilen kaçak işadamı Asil Nadir için verilen ceza ömür boyu demek olabilir mi?”

 

Sky News: “Polly Peck patronu Nadir, 28 milyon sterlin hırsızlıktan dolayı hapse mahkum edildi”

 

Reuters: “Eski Birleşik Krallık kaçağı Nadir ‘geniş çapta’ hırsızlık nedeniyle 10 yıl yedi”

 

 

 

 

Bu haber toplam 836 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler