1. HABERLER

  2. ARŞİV

  3. DAVA SONUÇLANDI
DAVA SONUÇLANDI

DAVA SONUÇLANDI

Volkan Gazetesi’nin yayını “asılsız ve hayali” çıktı Kıbrıs Volkan Gazetesi’nin, 2010 yılı içerisinde eski Maliye Bakanı Ahmet Uzun’a yönelik “rüşvet” iddialarıyla ilgili yayınladığı haberler asılsız çıktı. Ga

A+A-

 

 

Volkan Gazetesi’nin yayını “asılsız ve hayali” çıktı

 

Kıbrıs Volkan Gazetesi’nin, 2010 yılı içerisinde eski Maliye Bakanı Ahmet Uzun’a yönelik “rüşvet” iddialarıyla ilgili yayınladığı haberler asılsız çıktı. Gazete 2010 Ekim ayında “Bir otelin gazino izni alabilmek için eski bir bakana 200 bin Euro rüşvet verildi” yazısıyla Ahmet Uzun’a yönelik iddialar ortaya atmış, bunun üzerine konu yargıya intikal etmişti. Eski Bakan Ahmet Uzun ile Volkan Gazetesi yetkilileri arasında süren dava önceki gün sonuçlandı. Savcılık ile polisin soruşturma ve araştırmaları sonucunda, söz konusu iddiaların “hayali ve gerçek dışı” olduğuna kanaat getirilerek, her iki tarafı uzlaşı sağlamaya davet edildiği aktarıldı. Bunun üzerine taraflar anlaşırken, Volkan Gazetesi dünkü sayısında bahse konu iddiaların asılsız olduğunu yayınladı.

 

 

UZUN: “SAVCILIK İDDİALARI HAYALİ VE ASILSIZ BULDU”

 

Konuyla ilgili YENİDÜZEN’e konuşan Ahmet Uzun, 2010 Ekim ayında iddialarla ilgili Afrika ve Volkan gazetelerinin şahsına yönelik yazılar yayınladığını söyledi. Israrla yayınlanan yazılara karşın iki gazeteyi dava ettiğini aktaran Uzun, Afrika Gazetesi’yle ilgili davanın da halen sürdüğünü aktardı.

Eski Bakan, Volkan Gazetesi ile ilgili duruşma sürerken, gazetenin iddiaları araştırmak üzere savcılık ve polisi göreve davet ettiğini, bu araştırmalar sonucu Başsavcılık’ın iddiaların asılsız ve hayali olduğuna karar verdiğini açıkladı.

 

Didem Menteş’in haberi bugün gazeteniz YENİDÜZEN’de

 

 

 

 

 

Bu haber toplam 1457 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler